Vi laver hakkedrenge idag!

Og de er godt fyldte med mozzarella ost 🙂

Vi havde et gammelt brød til at ligge, så et par skiver blev smurt med olie og bruschetta kryderi og ko på risten. Mums 🙂
God mad siden 2010…
Vi laver hakkedrenge idag!

Og de er godt fyldte med mozzarella ost 🙂

Vi havde et gammelt brød til at ligge, så et par skiver blev smurt med olie og bruschetta kryderi og ko på risten. Mums 🙂
Vi fandt en pakke med marineret svinekød fra brystet – det vi i Danmark kalder stegt flæsk så vidt vi kan regne ud 🙂

Først grilles et par majskolber til salaten, ca. 30min i staniol. Når majsne er færdige, steges flæsket på direkte høj varme.

Mmm, det er go mam 🙂
Menuen står på slagterens oksemedalioner af oksemørbrad med en lækker tyk kant af bacon.

Mens grillen tændes, forberedes kartoflerne og bearnaise sovsen 🙂

Kartoflerne får først ca. 45min under låget alene. Herefter kommer sovsen på mens medalionerne grilles.

Serveres med ærter. Mums det er bare godt!

Til dessert en vanilieis med friske jordbær – fra en mark lige ved siden af mandens arbejde.
Vejrudsigten så ellers perfekt ud for idag….

Men jeg måtte da have parasollen frem for at holde grillen tør 🙂

Kylling smurt godt med citronolie, lækre økokartofler og et par majskolber…

Namse!
Der skal hygges i aften 🙂

Vi har Rewe’s lækre hjemmeleavde kartoffelbåde, et par majskolber, et par marinerede nakkekoteletter, whisky sauce og et flutes under låget idag.

Det er bare go’ mam!
Et par marinerede kalkunspyd fra Edeka’s slagter kommer på risten, sammen med nogle kartofler.

Kartoflerne har først fået en halv time under låget inden spydene grilles.

Mmm, og så lige en klat tzatziki til 🙂
Det er tid til lidt lækkert på risten 🙂

Slagteren i Edeka havde disse lækre oksemedaljoner med bacon. De får selskab af rösti kartofler og bearnaise sauce 🙂

Mmmm, det er bare go’ mam!!!