Det har regnet hele natten og vejrudsigten har truet med heldagsregn, så der er ikke planlagt det helt store på grillfronten idag.
Men da der alligevel er lidt opklarring i sigte, snupper vi et par italienske spyd med pølse, kylling og lidt grønt med hjem fra vores tur i Il Leone centeret.
Der spreder sig en himmelsk duft på pladsen 🙂
Serveres med pastasalat med friske asparges og sukkerærter, rørt med lidt olie med citronsmag og et frisk focaccia brød med tomat. Mmmm, det er go’ mam!
Vi starter med at køre i det lokale supermarked for at finde noget der kan grilles. Det blev til et par spyd med svinekød, bacon, grønsager og italienske pølser – namnam! Der kom også et par italienske pølser på til sidst, men det var blevet for mørkt til at tage et billede af dem 🙁
Mens manden passer grillen, laver konen en caprese salat som tilbehør. Vi fandt også lige en lokal Bardolino vin som nydes til maden. Namnam!!!